Kontakt

For spørsmål, kontakt oss gjerne!

E-post:postmaster@romedalcatering.no

Telefon: 62 58 36 15 

Frakt:

Hvis det ikke er avtalt noe frakt på forhånd, så skal maten hentes i Romedal Catering sine lokaler i Romedal. Mågårdveien 81, 2334 Romedal.

Våre åpningstider er:

Mandag til Lørdag 08.00-16.00

Søndag etter avtale.

Ønskes det frakt så kjører vi ut dit det ønskes, og priser får dere ved og kontakte oss på e-post og telefon.

 

Betaling:

Alle leveranser skal betales kontant eller med kort ved henting/levering.

Alt av kredit må avtales med oss på forhånd!

Levering av tomgodset:

Alt av serveringsutstyr som følger med matleveransen skal leveres tilbake til Romedal Catering innen 4 dager fra levering og ordrelapper må følge med tomgodset.

(Navn og ordrenummer blir ført opp i systemet slik at vi til enhver tid har kontroll på hvem som skal ha hva)

Tapt/ødelagt utstyr må erstattes og vil bli fakturert/krevd betaling for ved levering.

Endringer:

Endringer av antall meny o.l må gjøres senest 1 uke før levering, og siste endring av antall personer må registeres senest 5 dager før avtalt levering.

Avbestilling av leveransen må registeres senest 5 dager før levering. Ved for sen avbestilling så vil vi kreve ett avbestillingsgebyr som blir regnet ut etter antall personer, og hva slags mat som er bestilt.

Adresse

Mågårdvegen 81

2333 Romedal

Åpningstider

Mandag til Lørdag: 08:00 -16:00
Søndag etter avtale.

Kontakt

COPYRIGHT

Levert av Mint Media AS

Cookies (instillinger -> sporing og analyser-body-slutt):